מידע נוסף

צבע: שחור

מידה: s/m או l/xl

אביזר:מחוך ברזילאי סקסי איכותי מבית Obsessive

369.00

מחוך סקסי דמוי עור ברזילאי וחגורת ביריות תואמת.

תיאור

מחוך ברזילאי: אלגנטי, סקסי ונועז

המחוך הברזילאי הוא פריט האופנה המושלם ליצירת מראה נועז, סקסי ואלגנטי. בעיצובו הייחודי, הוא מביא לכל לוק רעננות וזריזות.

המחוך עשוי מ-90% פוליאסטר ו-10% אלסטן, המעניקים לו את הגמישות והנוחות הנדרשות לשימוש ממושך. החומרים האיכותיים מבטיחים יציבות בכל מצב ומראה חדשני.

המחוך בולט באופן מוחלט על רקע כל סוגי הבגדים ומתאים לכל אירוע ומגע. הוא משלב בתוכו את הסטייל הברזילאי הסוחף והקולע לגוף ומעניק לך את הביטחון והביטוי האישי שלך.

תן למחוך הברזילאי להשתלב בתפיסת האופנה שלך ותרגישי מוכנה לכל דבר. בזכותו, המראה שלך יהיה מושלם, מושך ומרהיב כמו עצמך.

המחוך הברזילאי הוא לא רק פריט ביגוד מעולה לימי הקיץ החמים, אלא גם תוספת מרהיבה למראה שלך. עם נועזות, סקסיות ואלגנטיות, המחוך הברזילאי הוא דרך מושלמת להתגאות במראה שלך.

המחוך מורכב מ-90% פוליאסטר ו-10% אלסטן, המעניקים לו גמישות ונוחות מרבית. בנוסף, החומרים האיכותיים מבטיחים לך שהמחוך יחזיק לאורך זמן רב.

אם תרצו לראות את המחוך בפעולה, אנחנו מזמינים אתכם לצפות בסרטון המצורף, שבו תוכלו לראות כיצד המחוך מתנהל באופן המושלם בכל תנוחה ותנאי מזג אוויר.

אז אל תהססו, תנו לעצמכם להתרגש ולהתחיל להתחזק עם המחוך הברזילאי המושלם!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מחוך ברזילאי סקסי איכותי למראה מושלם”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן