מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:TPR

אביזר:פלשלייט רוטט

מותג:NMC

389.00

מאונן איכותי רוטט של מותג אביזרי המין המוביל NMC.

תיאור

מאונן איכותי של מותג NMC – הבחירה המושלמת לחוויה מהנה

מותג אביזרי המין המוביל NMC מציג את מאונן ה-Night Rider Deluxe, דגם המביא לך חווית שימוש מפנקת במיוחד. המאונן עשוי מחומר מתקדם ביותר שימושיות ואיכותיות יוצאות דופן.

ה-Night Rider Deluxe מצויד במנוע רטט בעל 3 מצבים הניתנים לבחירה בקלות ובנוחות על ידי השלט המצורף. תוכל להתאים את המצב המועדף וליהנות מחווית רטט מותאמת אישית לצרכים שלך.

בנוסף, שרוול הפלשלייט בעל בליטות (טקסטורה) מעניק לך חיכוך מוגבר וחווית גמירה מושלמת. בניגוד למאוננים הרגילים, שרוול הפנימי של Night Rider Deluxe מעניק חווית שימוש יוצאת דופן ומרגיש חלק לחלוטין.

כדי לשמור על איכות המאונן ולהאריך את חיי השימוש שלו, יש לשטוף את המכשיר היטב עם מים ומעט סבון לאחר השימוש. חשוב לא להרטיב את ביצת הרטט ואת השלט, כדי למנוע נזקים ולשמור על ביצועים מיטביים.

בחר במאונן האיכותי של NMC ותיהנה מחווית שימוש מהנה ומרגשת.
תמיכה ושירות לקוחות:
המוצר מגיע עם אחריות לשנה מיום הרכישה. במידה ויש בעיה טכנית או כל תקלה אחרת, אנו זמינים לתמיכה ולסיוע בטלפון או באימייל. אנו נשמח לספק לך את המענה המהיר והמקצועי ביותר.

המלצות נוספות:
– נשים לב: כדי להבטיח את החוויה הכי נעימה ומותאמת אישית, מומלץ להשתמש בג'ל לחות אינטימי לפני השימוש.
– מומלץ להשתמש בתחליב מין על בסיס מים בשילוב עם המאונן על מנת לשפר את החוויה ולהקל על החיכוך.
– יש להשתמש במאונן עם תחושת נוחות ולא להמתין לכאב או לתחושת חוסר נוחות לפני הפסקת השימוש.
– יש לטעום ולנסות מספר תחומים שונים בגוף על מנת למצוא את המקום הכי נעים והמגוון הרצוי של הרטט.

בסופו של דבר, המאונן הרוטט Night Rider Deluxe מביא לך חווית שימוש יוצאת מהכלל ומפנקת ביותר. עם הפונקציות המתקדמות, החומרים האיכותיים והשימוש הנוח, תוכל להעניק לעצמך רגעי תענוג והתרגשות ללא תחרות. כן, הגיע הזמן להתנסות בחוויה המושלמת שתשדרג את האינטימיות ותגרום לך לחוות גירויים חדשים ומרתקים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מאונן רוטט NMC – Nite Rider Deluxe”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן