מידע נוסף

קוטר מירבי:6 ס

אורך כולל:17.8 ס

אביזר:אביזר אוננות מקצועי לגבר

מותג:NMC

חומרי סיכה מתאימים:ג\'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

עשוי מ:Love Clone

229.00

אביזר אוננות מקצועי במיוחד לשדרוג החוויה מבית המותג המוביל NMC.

תיאור

מאונן פלשלייט ואגינלי ייחודי שמתאים לגברים המחפשים ליהנות הרבה יותר בזמן האוננות ולהעשיר את החוויה והכיף שבלאונן. סדרת Love Clone II מבית יצרן הואגינות המוביל בעולם NMC מהווה סוג של חיוויה יחודית בזכות החומר ממנו הוא עשוי.

Open all Hours היא סדרת מוצרי אוננות שעשויים מחומר רך ונעים במיוחד המדמה רקמת גוף נשי. מוצר זה מאפשר לך ליהנות מחוויה ריאליסטית בזכות החומר המתקדם ממנו עשוי.

ניקוי ותחזוקה:
בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש, יש לשטוף את המוצר באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.
3) לאחר השטיפה, יש לייבש היטב את המאונן על מנת לשמור על איכותו וארכיונו של המוצר.
4) יש לאחסן את המאונן במקום יבש ומוצל בכדי למנוע נזק מפני רטיבות או חום יתר.
5) חשוב לשמור על ניקיון המאונן ולא לשתול אותו עם אביזרים אחרים על מנת למנוע התערבות של חיידקים או זיהום.
6) על מנת לשמור על המאונן לאורך זמן, יש להימנע משימוש בחומרים מלחים או חומרי ניקוי כימיים חזקים שעשויים לפגוע בחומר המיוחד של המאונן.
7) חשוב לבדוק את המאונן לפני כל שימוש ולוודא שאין נזקים או תקלות במוצר.
8) יש להימנע משימוש במאונן במקרים של תסמונת גירוי עור או רגישות עור.
9) יש להשתמש במאונן על פי הוראות היצרן ולא לחרוף את המוצר מעבר למידה המומלצת.
10) במידה ומתגלים תקלות או נזקים במאונן, יש להפסיק את השימוש ולפנות ליצרן או למומחה בתחום לקבלת הוראות נוספות.

בסופו של דבר, המאונן הפלשלייט והאגינלי מסדרת Love Clone II מבית NMC הם מוצרים מעולים המתאימים לגברים המחפשים חוויה ייחודית ומרתקת בזמן האוננות. עם תחזוקה ושימוש נכון, ניתן להאריך את חיי המוצר וליהנות ממנו לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מאונן נרתיק לגבר NMC – Open all hours”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן