199.00

כפפות אצבעונים איכותית של מותג אביזרי הסאדו האמריקאית XR Brands

תיאור

כפפה עם מרקם רב-תכליתי לחוויות מיניות מרתקות!

הכפפה החדשה בפאן סקס היא חוויה שווה לנסות. מהיד המותאמת אישית ועד המרקם הייחודי של כל אצבע, הכפפה הזו מעניקה לך את התחושות המיניות המושלמות במגוון דרכים ובכל סוגי החוויות.

אם אתה מחפש כיף בעצמך או עם בת זוג, תוכל למצוא בכפפה זו את האפשרויות הרבות לשחק ולגעת. כל אצבע מעוצבת בצורה ייחודית ומתאימה לניגות ותחושות שונות במהלך החדרה אנאלית או נרתיקית. תוכל למצוא אצבעות חלקות ומתחדדות, רכסים נועזים, דמויי פין, גבשושיות מוגבהות ונורות עם צלעות עדינות. כל אצבע מעניקה תחושת תנוחה ותענוג משלה ומביאה ריגושים נוספים לעבודת היד או אוננות.

בנוסף למרקם המדהים של הכפפה, תמצא גם משטח זיג-זג על כף היד המקנה ריגוש נוסף לעבודת היד או אוננות. תוכל לתת למאהב שלך עיסוי חושני עם מגוון המרקמים או להוסיף את הכפפה למכות שלך ולהרגיש את ההבדל.

הכפפה דו-צדדית עובדת על שתי הידיים ומתאימה לשימוש עם סיליקון וחומרי סיכה על בסיס מים. לאחר השימוש, יש לשטוף את הכפפות במים וסבון עדינים או להשתמש במגבונים ניקוי ייעודיים לאביזרי מין.

אז למה לחכות? תנסה כפפה זו ותעניק לעצמך חוויה מינית מרתקת!
כפפת הסיליקון החדשה היא אביזר מין חדשני שיכול להפוך את החוויה המינית שלך למרתקת ומרהיבה. היא עשויה מחומר סיליקון איכותי ומגוון מרקמים שונים, המתאימים לסוגי החוויות המיניות השונות. בין אם אתה אוהב לגרום לעצמך הנאה באמצעות אצבעות, מכות או עיסוי, כפפת הסיליקון הזו יכולה לספק לך את כל מה שאתה רוצה.

הכפפה מגוונת ומעוצבת בצורה ייחודית, עם תחושות שונות בכל אצבע. כל אצבע מעוצבת בצורה שונה, עם מרקמים ייחודיים כמו רכסים נועזים, דמויי פין או נורות עם צלעות עדינות. כך, תוכל לבחור את התחושה המתאימה לך ולהתענג על חדרה אנאלית או נרתיקית בדיוק כפי שתרצה.

לכפפה יש גם משטח זיג-זג על כף היד, שיכול להוסיף ריגוש נוסף לעבודת יד או אוננות. כך, תוכל לתת למאהב שלך עיסוי חושני או להוסיף אלמנט חדש למכות שלך. הכפפה דו-צדדית ותואמת לסיליקון וחומרי סיכה על בסיס מים.

בנוסף, כדי לשמור על כפפת הסיליקון נקייה ובמצב טוב, יש לשטוף אותה במים וסבון עדינים לאחר השימוש. ניתן גם להשתמש במגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין. כך, תוכל להבטיח שתמיד תהיה לך חוויה נקיה ומהנה עם הכפפה החדשה שלך.

אז אם אתה מחפש אביזר מין חדש ומרתק, הכפפה הסיליקון החדשה עשויה להיות הבחירה המושלמת עבורך. נסה אותה ותתענג על חוויה מינית מרהיבה ומרתקת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “כפפת אצבעונים |XR Brands – Pleasure Poker”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן