מידע נוסף

מותג:Intoyou

אביזר:מסכה ונציאנית

מידה:One Size

עשוי מ:100% פוליאסטר

מיועד ל:משחקים מקדימים

90.00

כיסוי עיניים איכותי למשחקי מקדימים מבית מותג אביזרי המין Lux Fetish.

תיאור

הכירו את פליציה המסיכה הונציאנית – מסיכה מושלמת לכל אירוע

המסיכה הונציאנית פליציה היא בחירה מושלמת עבור כל אירוע שבו אתם רוצים להיות חושניים ולהוסיף נופך נוסף ללילה של תשוקה. מיוצרת בעבודת יד, הפליציה מותאמת במיוחד לצרכים שלכם והיא מעניקה לכם תחושה של יוקרה ותשוקה ממולאת.

עיצוב המסיכה יכול להעביר אתכם לזמנים של יוקרה ותענוג בוונציה, העיר הרומנטית ביותר בעולם. כשתעניקו לעצמכם את הפליציה, תהיו האישה המסתורית והמפתה שתמיד רציתם להיות. תוכלו לשחק ולהביע את עצמכם ככמה שתרצו, המסכות שלנו יישארו במקומן ויכניסו אתכם לתוך עולם הסרטים האיכותיים.

אנחנו ממליצים להשתמש בפליציה כחלק מהמשחק הזוגי שלכם או כחלק מהתנסות בחווית סאדו ושליטה. הוסיפו את הפליציה למשחקים מראש בחדר המיטות ותעניקו לעצמכם חוויה מרתקת ומפתה.

הפליציה הונציאנית פליציה היא מסיכה איכותית במיוחד שתעניק לכם את התחושה של יוקרה, תשוקה ומסתורין. תנו לעצמכם את ההזדמנות להיות מסתוריים ומפתים כמו בוונציה ותחקירו את הפנים החדשות שלכם בעזרת הפליציה המושלמת.
פליציה המסיכה הונציאנית היא לא רק מסיכה פשוטה, אלא חלק ממוצר עיצובי אמנותי. היא מיוצרת בעבודת יד על ידי מאמן מיומן שמשקיע זמן ומחשבה בכל פרט כדי ליצור תחושה של יוקרה ותאווה. כשאת מדביקה את המסיכה על פניך, את מתחברת לזמנים שבהם מסיכות היו אמצעי חיוני להצגת האישיות ולשימור הסודיות.

המסיכה משקפת את החשיבות של המראה החיצוני והתיאום שלו עם האירוע או האפשרות שלך להיות חושנית ומסתורית. התכונות הייחודיות של פליציה המסיכה הונציאנית מאפשרות לך לשלב אותה בצורה מושלמת בכל אירוע – מסיבת תפריט ערב מפואר ועד ללילה רומנטי מלא בתשוקה.

אנחנו ממליצים להשתמש בפליציה המסיכה הונציאנית כחלק ממשחק זוגי או כחלק מהתנסות בחווית סאדו ושליטה. המסיכה יכולה להוסיף את האינטראקציה המינית ולהעניק לכם את הרגעים המסתוריים והמפתיעים שאתם מחפשים. כשאתם משחקים וחושבים על הדמות שלכם, המסיכה נשארת במקומה ומחזיקה את הפנים שלכם מסתוריות. היא מספקת לכם את הגיוון והחוויה המינית שאתם מחפשים בחדר המיטות.

המסיכה הונציאנית מהוונציה היא לא רק אביזר למיני דמות, אלא פריט עיצובי ייחודי שיכול להפוך את הלילה שלך לערב מושלם של תשוקה והתרגשות. עם המסיכה על פניך, את יכולה להיות האישה המסתורית והמפתה שתמיד רצית להיות. תשחקי ותתענגי על החוויה החדשה והמרתקת שתציע לך המסיכה הונציאנית.

אין ספק שהמסיכה הונציאנית היא פריט חיוני בתקופה שלנו, שבה המראה היא חלק בלתי נפרד מהתרבות והאופנה. התחפושות והמסיכות שלנו מייצגות את האופנה הגבוהה והיוקרתית של ונציה, והן מתאימות במקום בכל אירוע או חוויה שאת מחפשת. כשאת משתמשת במסיכה הונציאנית, את מעניקה לעצמך את הזמן והמקום להתבונן בסיפורים ייחודיים של ונציה ולהיות חלק מהם.

אל תתהשרבשי להשתמש בפליציה המסיכה הונציאנית בכל אירוע או חוויה שתבחרי. תתענגי על הפרטים המדהימים והאמנותיים של המסיכה, והתחברי לאפשרויות המופתעות והמסתוריות שהיא מציעה. המסיכה הונציאנית מובטחת להיות הבחירה המושלמת עבורך, ותגרום לך להרגיש מיוחדת ומושכת בכל אירוע שתשתתפי בו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “כיסוי עניים למשחקים מקדימים Intoyou – Fellicia Venetian 2”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן