ויברטור ריאליסטי 13 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור ריאליסטי

מצבים לבחירה:עוצמת רטט מתגברת

אורך כולל:13 ס"מ

אורך חדירה:11 ס"מ

קוטר מירבי:2.7 ס"מ

עשוי מ:PVC - Phthalate Free

עמידות במים:עמיד במים

סוללות:2 AAA

230.00

ויברטור חוטי ריאליסטי מסדרת G-Girl Style של המותג המוביל NMC.

תיאור

ויברטור ריאליסטי מסדרת G-Girl Style מבית היצרנית NMC הידועה כאחת מהחברות המובילות בתחום אביזרי המין. הדילדו והויברטורים המצויינים של המותג הם בין האיכותיים והמבוקשים ביותר בשוק העולמי. הסדרה של G-Girl Style מתאפיינת בתחושה ובמראה ריאליסטיים מדהימים, שניתן להגיע אליהם בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והעבודה הידנית המקפידה על השלמות הבלתי מתפשרת. דגם זה מיועד במיוחד לנשים שמחפשות חוויה מיוחדת, עם יכולת חדירה של מעל ל-10 ס"מ וקוטר של מעל ל-2 ס"מ. הויברטור מצויד במנוע רטט חזק, שניתן לשלוט בו בקלות באמצעות שלט עם ריאוסטט מחובר על ידי חוט. השלט מאפשר לבחור מתוך 10 עוצמות רטט משתנות, כדי להגביר את התענוג וההתרגשות. בנוסף, לעומת רוב הויברטורים האחרים בשוק, ניתן להצמיד את הויברטור הזה למגוון משטחים וליהנות ממגוון תנוחות. הויברטור עמיד במים, מה שמאפשר לך להנות ממנו לא רק במיטה אלא גם במהלך המקלחת.

אחזקה ושימוש: בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים במהלך השימוש במוצרי המין.
לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור הריאליסטי באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי מיוחד. לאחר מכן, יש להניח לויברטור להתייבש לפני שמחזירים אותו לאריזה.
שמירה ואחזקה:
בכדי לשמור על איכות הויברטור הריאליסטי שלך מתוצרת NMC, מומלץ לעקוב אחרי ההנחיות הבאות:

1. נקה את הויברטור לפני ואחרי כל שימוש. השתמש במים חמימים וסבון רך או בחומר ניקוי ייעודי לניקוי מוצרי המין. יש לשטוף היטב את כל השטחים ולהסיר את כל השאריות והיבואים.

2. חשוב לשמור על הויברטור במקום יבש וקריר. לא ישומש למכשולים או למגע עם חומרי ניקוי קשים או תרכובות כימיות.

3. ניתן לשים את הויברטור בתיק אישי או באריזתו המקורית לצורך שמירה על ניקיונו ומניעת נזקים חיצוניים.

4. יש להמנע משימוש בשמנים או סבונים שמכילים שמנים חומציים או חומרים פוטנציאלית מזיקים לחומרי הסיליקון או לחומרי הגימום של הויברטור.

5. ולבסוף, כדי למנוע חיפוש בעת השימוש, כדאי לשים את הויברטור במקום נגיש ובטוח, כגון שולחן הלילה או מגירת הארון.

בהתחשב בהנחיות אלו ובתיקון תקופי של הובלה או שימוש תקין, תוכל להבטיח שהויברטור הריאליסטי שלך ימשיך לתת לך הנאה ופיתוח בכל שימוש. תחזור לקרוא את מדריך המשתמש של המוצר לקבלת הכוונה מפורטת יותר בנושא אחזקה ושימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי 13 ס"מ 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן