מידע נוסף

אביזר:ויברטור ריאליסטי נמצד

מותג:NMC

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:2 AA

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:14 ס"מ

אורך כולל:18 ס"מ

מצבים לבחירה:10 מצבי רטט

299.00

ויברטור ריאליסטי נצמד העשוי מסיליקון מהמותג NMC.

תיאור

ויברטור ריאליסטי מקצועי הוא אביזר סיליקון מהמותג המוביל לנשים המחפשות חווית מינית אמיתית. הויברטור מעניק מגע נעים במיוחד ומעניק לחוויה נוספת בעת החדירה וההוצאה. המבנה הקשיח שלו מתאים לנשים שמעדיפות אביזרים קשים ואמיצים. הויברטור יכול להתחבר למגוון רחב של משטחים ומאפשר ניסוי תנוחות שונות ומגוונות. בנוסף, יש לו 10 מצבי רטט שונים שניתן לשלוט בהם בקלות באמצעות כפתור בבסיס הויברטור. הויברטור עמיד במים, כך שאפשר להשתמש בו במקלחת.

כדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור לייבש בטרם החזרתו לקופסא.
רכישה ואחריות: הויברטור נמכר בצבעים שונים ובאמצעות המומחים בחנויות המומלצות באתר הרשמי של המותג. כל רכישה מלווה באחריות של 6 חודשים על כל תקלה שתימצא בויברטור. במקרה של תקלה, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של המותג ולקבל הוראות לתיקון או החלפה של הויברטור בהתאם למדיניות החברה.

התוויות אזהרה: יש להשתמש בויברטור רק למטרה המיועדת ובהתאם להוראות המצוינות במדריך המצורף. יש להימנע משימוש שלא נכון ומסוכן של הויברטור. יש להרחיק את הויברטור מילדים ולא להשאירו בהישג ידם. במידה והוא ניתן לידי ילדים או אנשים אחרים, יש להביא לידיעתם את ההוראות הנכונות ולהזהירם על השימוש הנכון והבטיחותי של הויברטור.

סיכון כימי: יש להימנע ממגע הויברטור עם חומרים כימיים כמו חומרי ניקוי חזקים ומסירי שומן. כמו כן, יש להימנע ממגע עם חומרי סיכה או ספרם או כל חומר אחר שעשוי לפגוע בחומר הסיליקון ולגרום לתקלות בויברטור.

הכנה לשימוש: לפני השימוש הראשון, יש להבטיח שהויברטור טעון במלואו. ניתן להטעין את הויברטור באמצעות כבל הטעינה שמצורף למוצר. יש להבטיח שהויברטור מושלם ואין בו תקלות לפני השימוש.

ניקוי ואחזקה: כדי לשמור על הויברטור נקי ובמצב טוב, יש לנקותו לאחר כל שימוש. ניתן לשטוף את הויברטור בעדינות ובתשומת לב בעזרת מים נקיים וסבון עדין. יש להימנע משימוש בחומרי ניקוי כימיים חזקים שעשויים לפגוע בחומר הסיליקון. לאחר הניקוי, יש להשתמש במגבת יבשה ונקיה לייבוש הולם של הויברטור לפני השמירה עליו.

בסיכום, ויברטור ריאליסטי מקצועי עשוי סיליקון מהמותג המוביל לנשים המבקשות חוויה רגשית מרהיבה. הויברטור מתאים לשימוש חד-פעמי או רב-פעמי ומציע 10 מצבי רטט שונים לבחירה. עם ההתאמה המדויקת למגוון רחב של משטחים והיכולת לנסות תנוחות שונות, הויברטור מספק חוויה איכותית ומרתקת בכל פעם מחדש. כדי לשמור על הויברטור ולהבטיח שימוש בטוח ומרתק במשך זמן רב, יש להבין ולעקוב אחרי ההוראות לאחזקה והשימוש הנכון שלו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי "7 One Touch צבע שחור”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן