מידע נוסף

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:PVC

קוטר מירבי:2 ס"מ

אורך חדירה:12.75 ס"מ

אורך כולל:26.5 ס"מ

מצבים לבחירה:מולטי ספיד

אביזר:ויברטור מולטי ספיד לחדירה כפולה

מותג:California Exotics

279.00

ויברטור לחדירה כפולה של מותג אביזרי המין האמריקאית Calexotics

תיאור

מאמר זה מציג את ויברטור המולטי ספיד לחדירה כפולה מבית יצרנית California Exotic. מוצר זה מיועד למתחילות ולאלה שמעוניינים להתנסות באפקט החדירה הכפולה. הויברטור מגיע עם הכוונון מתאים ותכונות ייחודיות שיאפשרו לך ליהנות מחווית חדירה מרתקת ומרהיבה.

כדי לשמור על הויברטור ולהאריך את חיי השימוש שלו, יש לעקוב אחרי ההנחיות הבאות:

1. שימוש בחומרי סיכה: מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים כאשר משתמשים בויברטור זה. זה יעזור לך ליהנות מחוויה מקסימלית ויעזור להעצים את התחושות שלך.

2. ניקוי אחרי השימוש: לאחר השימוש, רצוי להוציא את הסוללות מהויברטור ולשטוף אותו עם מים נקיים וסבון עדין. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור לייבוש לפני שמחזירים אותו לאריזה.

על ידי הקפידה על התחזקות וניקיון תקניים של הויברטור, תוכלי להבטיח שהוא ימשיך לתת לך הנאה וחוויה מרתקת בכל שימוש.
המאמר מתאר את הויברטור מולטי ספיד לחדירה כפולה של יצרנית אביזרי המין האמריקאית California Exotic. המוצר מיועד למתחילות ולאלו שרוצים להתנסות בחווית החדירה הכפולה.

הויברטור מותאם במיוחד למתחילות ומציע הנאה מקסימלית וחווית חדירה עוצמתית. השימוש בו נעים ופשוט, ומומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה במהלך השימוש.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון, וניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי המין. כדאי להסיר את הסוללות לפני הניקוי ולהניח את הויברטור להתייבש לפני החזרתו לאריזה.

הויברטור מולטי ספיד לחדירה כפולה הוא פתרון מצוין למי שרוצה לחוות חווית חדירה מרתקת ומרעננת. הוא מעניק הנאה מירבית ומתאים לשימוש יומיומי או לשימוש פעיל ביחד עם מישהי אחרת.

סקירות חיוביות של המוצר מצביעות על יעילותו ונוחותו בשימוש. המוצר מתאים לכל מיני חובבי התענוגות המין, בין אם מדובר במתחילות ובין אם במי שכבר נהנים מומחים.

אם אתם מחפשים מוצר חדש ומרגש לשדרג את חיי המין שלכם, הויברטור מולטי ספיד לחדירה כפולה הוא בחירה מצוינת. עם הויברטור הזה, תוכלו ליהנות מחווית חדירה מרגשת ולחקור תחושות חדשות ומרתקות בכל פעם מחדש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור למתחילות לחדירה כפולה Calexotics – Dual Penetration”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן