מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:ויברטור

מצבים לבחירה:עוצמת רטט מתחזקת

אורך כולל:17.5 ס"מ

אורך חדירה:15 ס"מ

קוטר מירבי:5 ס"מ

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:TPE - Phthalate Free

סוללות:2 AA (כלול במוצר)

180.00

ויברטור אנאלי איכותי מבית יצרנית אביזרי המין הותיקה Seven Creations

תיאור

מוצר הויברטור TPE מולטי ספיד של חברת Seven Creations הוא מוצר עמיד במים, המיועד במיוחד לנשים שלא התנסו במוצרי מין. הויברטור עוצב במיוחד כדי לספק חוויה קלה ונעימה של חדירה רגילה.

כאשר משתמשים במוצרי מין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושות. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים וסבון עדין או בעזרת מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרים מיניים, המסירים 99.99% מהחיידקים. לאחר השטיפה, יש להתיש את הויברטור טרם החזרתו לקופסא.

הויברטור TPE מולטי ספיד מגיע מבית Seven Creations, חברה מובילה בתחום המוצרים המיניים. עם המון ניסיון ומומחיות בתחום, Seven Creations מבטיחה איכות גבוהה וחווית משתמש מושלמת.

כדי לרכוש את הויברטור TPE מולטי ספיד וליהנות מתחושות חדשות ומרעננות, אתם מוזמנים לבקר באתר של Seven Creations ולמצוא את המוצר שמתאים לכם הכי הרבה. עם Seven Creations, אתם בידיים טובות ואתם יכולים לקבל את החוויה המינית המושלמת ביותר.
המאמר יכול להמשיך כך:

3) כדי לשמור על הספיגה הטובה ולמנוע חשיפה לחיידקים או כתמים, מומלץ לשים את הויברטור בתוך תיק או נרתיק מיוחד לאחסון ולשמירה על הניקיון שלו. ניתן לרכוש תיקים אלו בחנויות המתמחות במוצרי מין או באינטרנט.

4) כמו כל מוצר אחר, חשוב לא לשכוח לבדוק את תוקפו של הויברטור TPE מולטי ספיד ולוודא שהוא במצב תקין לשימוש. במידה ויש תקלה או נזק בויברטור, יש להפסיק את השימוש ולפנות ליצרן או למוכר על מנת לקבל תמיכה והחלפת המוצר.

5) יש להימנע משימוש בויברטור במקרים של תפריט או כאב במהלך הימין החודר לתוך הגוף. במקרים אלו, עליך להתייעץ עם רופא לפני השימוש ולקבל את ההנחיות המקצועיות המתאימות.

6) חשוב לשים לב לסיכונים שעשויים להתרחש במקרים של שימוש לא נכון או מוגזם של הויברטור. יש לקרוא את ההוראות לשימוש בקפידה ולהתחשב בהן כדי למנוע פציעות או נזק לגוף.

7) יתר על כן, מומלץ לא לשאול את הויברטור לזמן ארוך מידי ולהקפיא את השימוש בו במקרים של כאב או תחושת תפריט. כל שימוש יתבצע בהתאם לנוחות ולגון של המשתמשה.

8) בין אם את משתמשת בויברטור TPE מולטי ספיד כחלק מחווית הסקס או כסיוע להתרגשות והתרגשות, חשוב לזכור שהשימוש בו צריך להיות בריא ובטוח. אם יש לך שאלות או חששות, תמיד תוכלי לפנות למומחה או לרופא שיעזור לך להבין ולהשתמש בויברטור בצורה נכונה ובטוחה.

סיכום:
הויברטור TPE מולטי ספיד הוא מוצר מדהים שיכול לתת לנשים חוויה מהנה ומרגשת. על מנת ליהנות ממנו בצורה הטובה ביותר ולשמור על ניקיון ובריאות, חשוב להשתמש בו בהתאם להוראות היצרן ולהתחשב בכללי השימוש והאחזקה שצוינו לעיל. בכך תוכלי ליהנות מחווית מין מרתקת ובטוחה יותר.

מומלץ לקרוא גם: ויברטורים ואביזרים סקס לנשים

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ג'ל – Seven Creations Bijou”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן