מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:ויברטור

מצבים לבחירה:עוצמת רטט מתחזקת

אורך כולל:17.5 ס"מ

אורך חדירה:15 ס"מ

קוטר מירבי:5 ס"מ

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:TPE - Phthalate Free

סוללות:2 AA (כלול במוצר)

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים וסיליקון

180.00

ויברטור אנאלי איכותי מבית יצרנית אביזרי המין הותיקה Seven Creations

תיאור

מוצר הויברטור TPE מולטי ספיד עמיד במים של חברת Seven Creations הוא מוצר מעוצב במיוחד לחדירה רגילה ונעימה. מוצר זה מומלץ במיוחד לנשים שעדיין לא התנסו במוצרי מין.

כדי להבטיח את הנאה מקסימלית משימוש בויברטור זה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים. זה יסייע להעצמת התחושות ולהגעת לרגעים של תענוג.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים ומעט סבון או בעזרת מגבוני ניקוי המיועדים לאביזרי מין. כדי להבטיח חיטוי מוחלט, מומלץ להשתמש במגבונים שמכילים חומרים המנטה את 99.99% מהחיידקים. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שיבוא במגע עם הקופסא האחסון.

כדי לקבל מידע נוסף או לרכוש את מוצר הויברטור TPE מולטי ספיד עמיד במים של חברת Seven Creations, ניתן לבקר באתר הרשמי של החברה: [קישור לאתר החברה].
בטוחים במוצרים שלנו:

חברת Seven Creations היא חברה מובילה בתחום מוצרי המין ומתחייבת לאיכות ולשלמות המוצרים שהיא מציעה. הויברטור TPE מולטי ספיד הוא אחד מהמוצרים המובילים של החברה, שמעניק למשתמשות חוויה נעימה ומהנה.

אחזקה ושימוש נכונים:

1. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש עם הויברטור TPE מולטי ספיד. השימוש בחומרי סיכה יגרום להנאה מקסימלית ויעצים את התחושה.

2. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור בעדינות באמצעות מים ומעט סבון או מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין. אלו הם מסוגלים להסיר עד 99.99% מהחיידקים וישאירו את הויברטור נקי ומוכן לשימוש הבא.

3. לאחר השטיפה, יש להניח את הויברטור במקום מוגן ולהתיש אותו בטובה לפני שהוא יוחזר לקופסא. זה יגן על הויברטור מפני נזילות ועיתויים לרקום.

החברה מאמינה בשלמות המוצרים שהיא מציעה, ועל מנת לשמור על זאת ולהבטיח לכם חוויה נוספת בכל שימוש, נא להתחיל ולהשתמש בויברטור TPE מולטי ספיד עמיד במים מבית Seven Creations עם אחזקה ושימוש נכונים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ג'ל – Seven Creations Bijou”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן