מידע נוסף

אביזר:ויברטור ג'י ספוט

חברה:B Swish (ארה

סוללות:2 AAA

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PU + ABS

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

אורך חדירה:16.5 ס"מ

אורך כולל:18 ס"מ

מצבים לבחירה:5 מצבי רטט

160.00

ויברטור ג'י ספוט איכותי מבית חברת אביזרי המין האמריקאית B Swish.

תיאור

"הטרנד החדש בעולם המיני: הצפנים המפתיעים של B Gee Purple"

הכלים המיניים הם חלק בלתי נפרד מחיי האינטימיות שלנו. הם מספקים לנו את הנאה והנינוחות הנדרשת בזמן רגעים אישיים ומהנים. למרות שישנם כלים רבים בשוק, החליטו ב-B Gee Purple להציע משהו שונה ומיוחד.

המיוחדות של B Gee Purple מתבטאת בעיצובו המושקע והחדשני. בניגוד לכלים אחרים, הוויברטור הזה מעוצב במיוחד כדי לאפשר לך חדירה קלה ונוחה לנקודת הג'י או לאזור שאתה מעוניין להתענג עליו. בעזרת הצורה והמבנה הייחודיים שלו, תוכל להשתמש בו בקלות ובנוחות רבה לכל צורך שתהיה לך.

בנוסף לעיצובו המושקע, ה-B Gee Purple עמיד בפני מים. זה אומר שתוכל להשתמש בו גם בזמן המקלחת וליהנות מחוויה מרעננת ומשוחררת. אין צורך להתפשר על העיסוי וההנאה שניתן לך לקבל רק במקלחת.

בסרטון המצורף, תוכל לראות איך ה-B Gee Purple עובד ומה היתרונות שלו. כמו שתוכל לראות, הוא מסוגל לספק לך רגעים מושלמים של תענוג והתרגשות. מי אמר שלא ניתן להתפנק ולהנות מחוויה מינית גם תוך כדי רחצה?

בסיכום, אם אתה מחפש כלי מיני חדש ומרענן, ה-B Gee Purple הוא הבחירה המושלמת עבורך. העיצוב המתוחזק והיכולת לעמוד במים יספקו לך את הנאה והנינוחות שאתה מחפש. רק תנסה ותרגיש את ההבדל!
במאמר זה, נדבך לסקור ולתאר את הויברטור B Gee Purple. הויברטור הוא מוצר מעוצב במיוחד שמיועד לחדירה קלה ולגישה נוחה לנקודת ה-G ולהנאה חיצונית ממוקדת בגוף. בעזרתו, ניתן לחקור ולגלות את תחושות העונג השונות שניתן להשיג באזורים שונים בגוף.

הויברטור B Gee Purple עמיד בפני מים, המהווה יתרון נוסף שמאפשר להשתמש בו בזמן המקלחת או בדיוק כשתרצה ליהנות מהרטיבות והרגע המוסרי של מקלחת. הוא יכול להיות חלק בלתי נפרד מחווית הייחודית שלך ולשפר את המגוון והעוצמה של העונג שאת יכולה להרגיש.

משקלו המותאם לנשיאה נוחה והחומרים האיכותיים שבהם עשוי הויברטור מבטיחים לך חוויה נעימה ונוחה בזמן השימוש. בנוסף, הצורה המדויקת והמעוצבת של הויברטור מאפשרת לך להשתמש בו בצורה יעילה ובדיוקה ביותר, כך שתוכלי להתמקד באזורים הרגישים שבהם תרצי להרגיש עניגה ותענוג.

בסופו של דבר, הויברטור B Gee Purple הוא מוצר המעניק לך את היכולת לגלות ולחקור את גופך בצורה מותאמת אישית, ולחוות עונג והנאה בלתי רגילים. אז למה לא לתת לו צ'אנס ולחדור לחוויות חדשות ומהנות?

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ג'י ספוט B Swish – BGee”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן