מידע נוסף

אורך חדירה:כ-13.4 ס"מ

אורך כולל:כ-23.5 ס"מ

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד חלקית במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

אביזר:ויברטור ארנבון למתחילות

מותג:Scala

סוללות:3 AAA

קוטר מקסימלי:כ- 3.2 ס"מ

460.00

ויברטור ארנבון למתחילות רוטט מסיליקון שתי מנועים 3 מצבי רטט מסדרת Taboom מבית יצרנית אביזרי המין ההולנדית Scala.

תיאור

המאמר הבא מתאר את ויברטור ארנבון למתחילות רוטט מסיליקון של חברת Scala:

ויברטור ארנבון הוא מוצר מתוצרת חברת Scala, המתמחה בייצור אביזרי המין. הויברטור מגיע עם שני מנועים 3 מצבי רטט ומשמש גם לנקודת הג'י. בעל אורך כולל של כ-23.5 ס"מ ואורך חדירה של כ-13.4 ס"מ, ויברטור ארנבון מעניק תחושות פיזיות מהנות ומרגשות.

בשביל להבטיח חוויה מירבית ולהאריך את חיי המוצר, מומלץ להתחשב בהנחיות השימוש הבאות:

1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש בויברטור. באמצעות החומרים הללו ניתן לשפר את החוויה ולהעצים את התחושה של המוצר.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הפלאג של הויברטור. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בסבון ומים או במגבונים ניקוי יעודיים לאביזרי המין. ניקוי הפלאג לאחר כל שימוש יעזור לשמור על ניקיונו ולהאריך את חיי הויברטור.

עם הקפיצים הטכנולוגיים בתחום האביזרים המיניים, הויברטור ארנבון מציע חוויה מרהיבה ומרגשת לכל מתחילה. בהבחנה לאחזקה ושימוש נכון, ניתן להנות ממנו לאורך זמן רב.
מידע טכני נוסף:
הויברטור ארנבון מצויד בשני מנועים 3 מצבי רטט, מה שמאפשר למשתמשת לבחור בין מספר אפשרויות שונות של תנועה ומרקמים. המנועים עשויים מסיליקון, החומר המועדף ביותר בתעשיית הויברטורים, מכיוון שהם רכים ומספקים רטט חזק ומדויק בו זמנית.

הויברטור בעל אורך כולל של כ-23.5 ס"מ, כולל את הידית המרובעת בחלקו התחתון. חלק העליון של הויברטור עוצב בצורה ייחודית, המתאימה גם לנקודת הג'י שבמהלך השימוש, ניתן להשתמש בו למריחה או לעיסוי באיזורים רגישים נוספים.

אחזקה ושימוש:
1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש עם הויברטור, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה של המרקם והרטט.
2) לאחר השימוש, מומלץ לשטוף את הפלאג היטב עם סבון ומים או באמצעות מגבונים ניקוי יעודיים לאביזרים מין. יש להימנע משטיפת הויברטור תחת מים זורמים ישירים ומי חמים.

הוא חשוב לציין שהויברטור ארנבון מגיע עם הוראות שימוש מפורטות, המכילות מידע נוסף על השימוש המומלץ והאחזקה המתאימה למוצר זה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ארנבון עינוג נקודת הג'י למתחילות מסיליקון Taboom – Rabbit Vibrator”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן