הויברטור הכפול והלהיט החדש של טרייסי דוג Tracy's Dog- Double Ended | הצעצוע שהצליח לגרום לנו לדבר עם בורא עולם

מידע נוסף

קוטר מירבי:3.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

אורך כולל:19 ס"מ

אביזר:דילדו כפול רוטט

מותג:Tracy's Dog - Black Baby

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה רגילה:3 שעות

מצבי רטט:10 מצבי רטט שונים

טעינה ראשונית:עד 8 שעות

נטען באמצעות:טעינה אלקטרונגנטית מהירה

339.00

הויברטור הכפול החדש בעל שתי המנועים של טרייסי דוג.

תיאור

הכירו את דילדו הכפול הסיליקוני החדש מבית Tracy's Dog. הויברטור הכפול החדשני של טרייסי דוג הינו ויברטור בעל עיצוב גאוני באזור של שני מנועי הרטט המפיקים 10 מצבי רטט שונים ומקצבים לבחירתך. הזרוע הארוכה באורך של כ-15.5 ס"מ מיועדת לחדירה האישית והינה גמישה וניתנת להתאמה מירבית בעבור זווית החדירה אך יחד עם זאת היא קשיחה בפני עצמה כך שניתן להשתמש באביזר ללא רתמה חיצונית. הצד המיועד לחדירה לבן/ת הזוג מעוצבת עם בליטה בקצה מנוע הרטט המגבירה את החיכוך וההנאה.

ניתן להשתמש במוצר בויברטור כפול כאשר החלק הקטן יותר מיועד לגירוי החיצוני של הדגדגן בעוד שהחלק הראשי הארוך יותר מוחדר אל תוך הנרתיק.

אורך החלק הארוך יותר המיועד לחדירה לבן/ת הזוג הינו 15.5 ס"מ.

אורך החלק הקטן יותר המיועד להיכנס לבן/ת הזוג הינו 11 ס"מ.

אורכו הכולל של הויברטור הינו כ-19 ס"מ.

כתבה שהיתה על המוצר במאקו גאווה: "הצעצוע שהצליח לגרום לנו לדבר עם בורא עולם" מוזמנים להיכנס אל הלינק הבא: [הצעצוע שהצליח לגרום לנו לדבר עם בורא עולם](https://www.mako.co.il/pride-sex-and-love/sex/Article-38c1cf830284671027.htm?sCh=a4fe0df505e80310&pId=25483675)

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הויברטור באמצעות מים ומעט סבון או מגבוני ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
כתבה מעולה על הויברטור הכפול החדש של Tracy's Dog! הויברטור הכפול החדשני של Tracy's Dog הוא מוצר מהפכני שמספק חוויה מינית מרהיבה. העיצוב הגאוני שלו כולל שני מנועי רטט המייצרים עשר מצבי רטט שונים ומקצבים לבחירתך. זהו הדבר הבא בטכנולוגיה המינית!

אחת התכונות המרשימות של הויברטור הזה היא הזרוע הארוכה באורך של כ-15.5 ס"מ. הזרוע הזו גמישה וניתנת להתאמה מירבית בעבור זווית החדירה, מה שמאפשר לך למצוא את הזווית הנוחה ביותר עבורך. ולמרות הגמישות שלה, היא עמידה וקשיחה כדי להבטיח שתוכל להשתמש בויברטור ללא רתמה חיצונית.

הצד המיועד לחדירה לבן/ת הזוג עוצב בצורה מיוחדת עם בליטה בקצה מנוע הרטט המגבירה את החיכוך וההנאה. זהו פרט חשוב שמקנה לחווית המין שלך עוד יותר מימד.

ולא רק כפול כמו כל הויברטורים הרגילים, הויברטור של Tracy's Dog מציע גם חלק קטן יותר שמיועד לגירוי החיצוני של הדגדגן. החלק הקטן ניתן להיכנס לבן/ת הזוג ולמצוא את המקום הנכון עבורו בתוך הנרתיק. זהו פיצ'ר מעולה שמאפשר לך לחוות הנאה מקסימלית בשני הצדדים של הויברטור.

אורך החלק הארוך יותר המיועד לחדירה לבן/ת הזוג הוא 15.5 ס"מ, ואורך החלק הקטן יותר המיועד להיכנס לבן/ת הזוג הוא 11 ס"מ. אורכו הכולל של הויברטור הינו כ-19 ס"מ. זהו גודל מתאים ונוח שמתאים לרוב המשתמשים.

הויברטור הכפול החדש של Tracy's Dog הוא הפתרון המושלם לחוויה מינית מרהיבה. הייחודיות שלו בעיצוב ובתכונות המיוחדות שלו הופכות אותו לפריט חובה בכל תיק הסקס שלך.

אנחנו לא לבד! הויברטור הזה כבר קיבל מערכת המלצות חמות מ-Mako גאווה. כתבה מעולה על המוצר פורסמה במאקו גאווה בכותרת "הצעצוע שהצליח לגרום לנו לדבר עם בורא עולם". אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה המרתקת בקישור הבא: [הצעצוע שהצליח לגרום לנו לדבר עם בורא עולם](https://www.mako.co.il/pride-sex-and-love/sex/Article-38c1cf830284671027.htm?sCh=a4fe0df505e80310&pId=25483675).

אחרי השימוש, כמו בכל מוצרי המין, מומלץ לשטוף את הויברטור במים ומעט סבון או מגבוני ניקוי ייעודיים לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטובה לפני החזרתו לקופסא.

אז מה אתם מחכים? קבלו את הויברטור הכפול החדש של Tracy's Dog ותחוו את החוויה המינית הכי מרהיבה שיש!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הויברטור הכפול והלהיט החדש של טרייסי דוג Tracy's Dog- Double Ended | הצעצוע שהצליח לגרום לנו לדבר עם בורא עולם”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן