ויברטור Nina החדש והלוהט של טרייסיז דוג / Tracy's Dog עם שלט אלחוטי

מידע נוסף

מותג: Tracy's Dog Nina Vive - G-spot and Suction Vibrator With Remote

עוצמת רעש (1 חלש - 5 חזק):3

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה רגילה:3 שעות

טעינה ראשונית:עד 8 שעות

עמידות במים:עמיד במים

מצבים לבחירה:7 מצבי יניקה ו- 7 מקצבי רטט מתגברים

אביזר:ויברטור פרימיום שואב

380.00

ויברטור  Tracy's Dog G-spot and Suction Vibrator With Remote המשלב את טכנולוגית עיסוי הדגדגן באמצעות גלי אויר יחד עם פעולת הרטט המופעל ע"י שלט רחוק.

תיאור

הלהיט ההיסטרי הויברטור היונק: המוצר המהפנט של Tracy's Dog

הכירו את הלהיט ההיסטרי הויברטור היונק המקורי והויברטור הזוגי והדגם החדשני מבית Tracy's Dog. הויברטור היונק Nina Vibe הוא חלק ממשפחת המוצרים המוצלחת של Tracy's Dog ומציע חווית הנאה מתקדמת ומרתקת.

הויברטור היונק המקורי והויברטור הזוגי של Tracy's Dog הם פופולריים בקרב נשים מכל העולם. עם עיצוב מודרני ואיכות ייחודית, כל מוצר מספק תחושות של הנאה והתרגשות מוחלטת.

הויברטור היונק Nina Vibe מיוצר מסיליקון רפואי איכותי ובעל גימורים מדויקים. הקצה הדק שלו מיועד לחדירה וגינאלית, ועיצובו הדק מאפשר תחושות הנאה מלאות גם לבן הזוג שלך.

בנוסף, החלק העליון והעבה של הויברטור היונק מעניק יניקות נעימות על הדגדגן. עם 7 מקצבי יניקה ו-7 מקצבי רטט מתגברים, ניתן לשלוט בכל מנוע בנפרד ולהגיע לעינוג אולטימטיבי.

הויברטור Nina Vibe מגיע עם טעינה נוחה באמצעות כבל USB והוא עמיד במים, מה שמאפשר חוויה שונה ואיכותית.

אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו רק מוצרי מקוריים מבית Tracy's Dog, כך שתוכלו להיות בטוחים באיכות המוצר ובחווית השימוש המובטחת.

כדי להבטיח את אריכות חיי המוצר, יש כמה טיפים חשובים לקחת בחשבון:

1. בפעם הראשונה שאתם משתמשים בויברטור, טענו אותו למשך שתי שעות כדי לקבל זמן שימוש של 60 דקות. ניתן לצפות בסרטון המצורף להוראות טעינה.

2. בזמן השימוש בויברטור, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים, כגון ג'ל לובריקנט, על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושות.

3. לאחר השימוש, שטפו את הויברטור במים נקיים וסבון עדין או בחומר ניקוי מיועד למוצרי מין. יש להשאירו להתייבש לפני שמירתו בקופסא.

מוצרי Tracy's Dog הם הבחירה המושלמת עבור נשים שמחפשות חוויה מינית מרתקת ואיכותית. עם Nina Vibe, תוכלו ליהנות מעיסוי מותאם אישית שיעניק לכם רגעי הנאה בלתי נשכחים.
סקירה על הויברטור היונק המקורי והויברטור הזוגי של Tracy's Dog:

הלהיט ההיסטרי הויברטור היונק המקורי והויברטור הזוגי של Tracy's Dog הם חלק מסדרת הויברטורים המרהיבה של המותג. אחד מהדגמים החדשניים ביותר בקולקציה הוא ויברטור היניקה ה- Nina Vibe. עשוי מסיליקון רפואי, עם גימורים עם קצה דק המיועד לחדירה וגינאלית.

עיצובו הדק של החדירה הוגינאלית של Nina Vibe מאפשרת תחושות הנאה מלאות לגבר ולאישה. החלק העליון והעבה של הויברטור יעניקו לך יניקות נעימות על הדגדגן.

הויברטור היונק והויברטור הזוגי מבית Tracy's Dog מצוידים ב-7 מקצבי יניקות ו-7 מקצבי רטט מתגברים הניתנים לשליטה נפרדת על ידי מנועים. זה מאפשר לך להתאים את המכשיר לצרכים האישיים שלך ולהגיע לעינוג אולטימטיבי של הדגדגן.

מכשיר זה נטען ע״י כבל USB ועמיד במים, המאפשר לך ליהנות מחוויה שונה ואיכותית בכל מקום שתבחר להשתמש בו.

חברת Tracy's Dog מתחייבת למוצרים מקוריים בלבד, כך שתוכל להיות בטוח/ה שאתה מקבל/ת את המוצר המקורי והאיכותי ביותר.

לשימוש הראשוני, יש לטעון את הויברטור שעתיים כדי לקבל זמן שימוש של 60 דקות. ניתן לראות את הפרטים המדויקים בסרטון המצורף.

לשמירה על מוצרי המין שלך, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. זה יגביר את ההנאה המקסימלית ויאריך את חיי המוצר. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וקצת סבון ואפשרי גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרים מין. לאחר הניקוי, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

הויברטורים היונקים והזוגיים של Tracy's Dog מציעים חוויה מרהיבה ועצומה שתשדרג את חיי המין שלך ויאפשרו לך לחוות תחושות הנאה חדשות ומרתקות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור Nina החדש והלוהט של טרייסיז דוג / Tracy's Dog עם שלט אלחוטי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן