מידע נוסף

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4.3 ס

אורך חדירה:18 ס

אורך כולל:20 ס

אביזר:דילדו

מדינה:גרמניה

מותג:Fun Factory

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

269.00

Tiger – דילדו פרימיום עשוי סיליקון של מותג אביזרי הפרימיום הגרמני Fun Factory.

המלאי אזל

תיאור

דילדו Tiger הוא דילדו איכותי בגודל בינוני של המותג הגרמני המוביל Fun Factory. הדילדו עשוי סיליקון ברמה הגבוהה ביותר ומציע מרקם נעים וחלק עם בליטות להגברת ההנאה בזמן החדירה וההוצאה. בנוסף, תוכלו להנות ממגוון תנוחות נוחות עם הבסיס הרחב של Tiger שמאפשר להניחו על מגוון משטחים. הוא מתאים גם להתנסות אנאלית ומומלץ במיוחד לשימוש יחד עם סטרפ און אוניברסאלי.

כדי לשמור על הדילדו במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה בזמן השימוש, שהם על בסיס מים. זה יסייע לכם להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי. אחרי זה, יש להניח לו להתייבש לפני שתחזירו אותו לאריזה.

Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין מובילה שנוסדה בשנת 1998 בברמן, גרמניה. החברה הייתה החלוצה בייצור מוצרי סיליקון למין, והיא מייצרת בעיקר ויברטורים וביצי אהבה מסיליקון רפואי. כיום, היא אחת המותגים המובילים בעולם בתחום אביזרי המין. החברה מכונה גם בשל עיצובים מקוריים ומיוחדים של מוצריה והיא זכתה במספר פרסים לעיצוב וחדשנות.
Fun Factory היא חברה מובילה בתחום ייצור אביזרי מין איכותיים. החברה נוסדה בשנת 1998 בברמן, גרמניה, והחלה כמפעל קטן לייצור מוצרי סיליקון. מאז, החברה התפשטה והפכה לחלוצה בתחום אביזרי המין המיוצרים מסיליקון רפואי. Fun Factory מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים, כולל ויברטורים וביצי אהבה, העשויים מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר.

הדילדו Tiger הוא דילדו איכותי בגודל בינוני מבית Fun Factory. הדילדו עשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר ומגיע עם מרקם נעים וחלק. הוא מתאים לשימוש חדירה והוצאה ומגיע עם בליטות שמשפרות את ההנאה. צורתו הייחודית והבסיס הרחב של Tiger מאפשרים נוחות מרבית ותנוחות מגוונות. הויברטור חלק ונעים ולכן מתאים גם לשימוש אנאלי. מומלץ להשתמש בו יחד עם סטרפ און אוניברסאלי על מנת ליהנות מחווית מינית מושלמת.

לשמירה על הדילדו ושימושו המומלץ, יש להשתמש בחומרי סיכה בעת השימוש ולשטוף היטב את הדילדו לאחר מכן עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי. יש להשאיר את הדילדו ליבש בטרם שמירתו באריזה שלו.

Fun Factory היא חברה בינלאומית המייצרת אביזרי מין איכותיים במיוחד. החברה מתמחה בייצור מוצרי סיליקון רפואי העשויים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בזכות עיצובם המקורי והמיוחד של מוצריה, Fun Factory זכתה למירב פרסי עיצוב וחדשנות. החברה נחשבת היום לאחת המותגים המובילים בייצור אביזרי המין בעולם.

בסיכום, דילדו Tiger מבית Fun Factory הוא בחירה מצוינת למי שמחפש איכות, נעימות והנאה במוצרי המין. החברה Fun Factory היא מותג מוביל בתחום ומייצרת מוצרים איכותיים ומיוחדים במיוחד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו Tiger תוצרת פאן פקטורי גרמניה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן