מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:דילדו פרימיום

אורך כולל:19 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

קוטר מירבי:3.7 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

259.00

Magnum – דילדו פרימיום עשוי סיליקון של מותג הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

דילדו פרימיום בגודל בינוני של המותג הגרמני המוביל Fun Factory הוא מוצר מין מיוחד שמעניק חווית שימוש מרהיבה. מצויד בסיליקון ברמה הגבוהה ביותר, הדילדו מספק מרקם נעים וחלק שמאפשר חדירה נוחה ומהנה. הקצה הבולט של הדילדו עונה על צרכי הגירוי בנקודת ה-G של האישה. עם בסיס רחב, המוצר מתאים לשימוש על מגוון משטחים ומאפשר מגוון רחב של תנוחות. הדילדו החלק והנעים מתאים גם לשימוש אנאלי ומומלץ במיוחד לשימוש יחד עם סטרפ און אוניברסאלי.

לשמירה ושימוש ארוך טווח של המוצר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים לעיסוי ולהגברת התחושה המירבית. לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי מיועד לאביזרי מין. יש להשתגע את הדילדו לפני שמירתו בקופסא על מנת להבטיח שהוא ייבש באופן מלא.

על החברה:
Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין המובילה בתחום, והתחילה את דרכה כחברה קטנה בשנת 1998 בברמן, גרמניה. החברה הייתה החלוצה בייצור מוצרי סיליקון איכותיים וחדשניים לתחום אביזרי המין. הם היו הראשונים שפיתחו וייצרו ויברטורים וביצי אהבה מסיליקון רפואי, ובמיוחד את המוצר המפורסם Smart Ball. כיום, Fun Factory הפכה לחברה המובילה ביותר בעולם בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי. הם מייצרים את מוצריהם במפעלים בברמן ומספקים ללקוחות ברחבי העולם. החברה מתגאה בעיצוב מקורי ומיוחד של מוצריהם, וזכתה במספר פרסים על עיצוב וחדשנות.
דילדו פרימיום Magnum של Fun Factory הוא אביזר מין בגודל בינוני המיוצר על ידי המותג הגרמני המוביל בתחום. הדילדו עשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר, ומגיע עם מרקם נעים וחלק. הקצה שלו מובלט במיוחד כדי לספק גירוי נקודת ה-G שבעת החדירה. הבסיס הרחב של Magnum מאפשר למשתמשים למקם אותו על מגוון משטחים וליהנות מתנוחות מגוונות. בזכות החומר החלק והנעים שלו, הויברטור מתאים גם לשימוש אנאלי ומומלץ במיוחד יחד עם סטרפ און אוניברסאלי.

כדי לשמור על הדילדו ולהבטיח את שימושו הארוך טווח, חשוב להתחשב בהנחיות הבאות:
1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו במים ומעט סבון או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

Fun Factory היא חברה מובילה בייצור אביזרי מין, שנוסדה בשנת 1998 בברמן, גרמניה. החברה החלה כיצירתה של חברה קטנה שייצרה מוצרי סיליקון, והייתה החלוצה בתחום אביזרי המין המיוצרים מסיליקון רפואי. החברה מפורסמת בעיקר בשל המוצרים המיוחדים שהיא מייצרת, ובמיוחד בזכות המעין המפורסם שלהם, כמו ה-Smart Ball.

היותה אחת המובילות בתחום, Fun Factory מייצרת אביזרי מין מסיליקון איכותי במיוחד, המיוצרים במפעלים שלה בברמן. החברה מתמחה בעיצוב מקורי ומיוחד של מוצריה, ובזכות כך היא זכתה למירב פרסי עיצוב המוצרים ולפרסי החדשנות. כיום, Fun Factory היא אחת מהחברות המובילות בתחום אביזרי המין בעולם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו Magnum תוצרת פאן פקטורי גרמניה”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן