מידע נוסף

מותג:Fun Factory

אביזר:דילדו פרימיום

אורך כולל:13.5 ס"מ

אורך חדירה:11.5 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

229.00

Amor – דילדו פרימיום עשוי סיליקון של מותג הפרימיום הגרמני Fun Factory.

תיאור

דילדו פרימיום בגודל בינוני של המותג הגרמני המוביל Fun Factory. הדילדו עשוי סיליקון ברמה הגבוהה ביותר בעל מרקם נעים וחלק וקצה בולט במיוחד לגירוי נקודת הג'י בעת החדירה. Amor בעל בסיס רחב המאפשר להניחו על מגוון משטחים וליהנות ממגון רחב של תנוחות. בזכות היותו חלק ונעים הויברטור מתאים גם להתנסות אנאלי ומומלץ במיוחד לשימוש יחד עם סטרפ און אוניברסאלי.

אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2) לאחר השימוש יש לשטוף את הדילדו אמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

על החברה:
Fun Factory הינה יצרנית אביזרי מין אשר נוסדה בשנת 1998 בברמן שבגרמניה. החברה החלה את דרכה כחברה קטנה לייצור מוצרי סיליקון והיתה החלוצה בתחום אביזרי המין. היא ייצרה ויברטורים מסיליקון וביצי אהבה מסיליקון רפואי, כולל את ה-Smart Ball המפורסם. כיום, Fun Factory היא אחת המובילות בעולם בייצור אביזרי מין מסיליקון איכותי במיוחד. החברה מייצרת את מוצריה במפעלים שבברמן שבגרמניה והיא נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום אביזרי המין. Fun Factory זכתה במגוון פרסים על עיצובה המקורי והמיוחד של המוצרים ובפרס החדשנות.
המוצר הפרימיום של Fun Factory, דילדו בגודל בינוני, הוא בחירה מושלמת עבור מי שמחפש חוויה מינית מענגת ומרהיבה.

הדילדו עשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר, מה שמבטיח רכות וגמישות יוצאות דופן. המרקם הנעים והחלק של הדילדו מספקים חווית החדרה נעימה ונוחה. בנוסף, הדילדו מגיע עם קצה בולט המיועד לגירוי נקודת ה-G שבתוך הנשים, מה שמקנה עוד יותר תענוג בעת השימוש.

Amor, הבסיס הרחב של הדילדו, מאפשר למשתמש להניחו על מגוון משטחים וליהנות מגון רחב של תנוחות. הדילדו חלק ונעים למגע, מה שהופך אותו למתאים גם לשימוש אנאלי. בנוסף, מומלץ במיוחד לשימוש יחד עם סטרפ און אוניברסאלי, המספק עוד יותר אפשרויות לערבוב ולחוויה מתוחכמת.

כדי לשמור על הדילדו ולהבטיח את חוזקו וארכיונו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. השימוש בחומרים המתאימים יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה של הדילדו.

לאחר השימוש, יש לשטוף את הדילדו במים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש לוודא שהדילדו מתייבש היטב לפני שהוא מוחזר לקופסא כדי לשמור על איכותו וטובתו לאורך זמן.

Fun Factory היא יצרנית אביזרי מין מובילה שנוסדה בשנת 1998 בברמן, גרמניה. החברה החלה כחברה קטנה ומהדורה בייצור מוצרי סיליקון, ובמהלך השנים הפכה להיות החברה החלוצה בייצור אביזרי מין מסיליקון רפואי. החברה פועלת במפעלי הייצור שלה בברמן, גרמניה, ומייצרת מוצרים איכותיים ומיוחדים בתחום אביזרי המין.

העיצוב המקורי והמיוחד של צעצועי המין של Fun Factory זכה בפרסים רבים בתחום עיצוב המוצרים ובתחום החדשנות. החברה הפכה להיות אחת מהחברות המובילות ביוון בתחום אביזרי המין, והמוצרים שלה מוכרים ונמכרים במעל 60 מדינות ברחבי העולם.

בסופו של דבר, דילדו פרימיום של Fun Factory הוא בחירה מומלצת עבור מי שמחפש עידוד והתרגשות בחווית המין שלו. באיכותו הגבוהה, בעיצובו המיוחד ובחווית השימוש המרהיבה, הוא מספק תענוג מתקדם ואופציות רבות לחוויה מינית משובחת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו Fun Factory -תוצרת פאן פקטורי גרמניה Amor”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן