מידע נוסף

עשוי מ:TPE

קוטר מירבי:5.7 ס"מ

אורך חדירה:23 ס"מ

אורך כולל:28 ס"מ

אביזר:דילדו ריאליסטי נצמד

מותג:XR Brands

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

389.00

דילדו פרימיום מקדחה ריאליסטי צבע שחור.

תיאור

דילדו ריאליסטי PVC מסדרת הדילדואים של Master Cock מבית XR Brands הוא דילדו בעל מראה שחור ומרקם העשוי מחומר PVC בצורת ספירלה. הצורה הייחודית של הדילדו מאפשרת חוויה מיוחדת במינה. אורך החדירה של הדילדו הוא 23 ס"מ וקוטרו הוא 5.7 ס"מ, מה שמאפשר חדירה מרהיבה עבור גברים שרוצים להרגיש מעט יותר מלכת.

לשמירה על הדילדו ושימוש תקין, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, כדי להבטיח חוויה מרהיבה ומקסימלית. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים ומעט סבון או בחומר ניקוי ייעודי. לאחר מכן, יש להתיש את הדילדו ולהשתמש בקרבה מקום יבש לאחסון.
ניקוי ותחזוקה:
על מנת לשמור על הדילדו במצב הטוב ביותר ולהאריך את חייו השימושיים, מומלץ להקפיד על ניקוי ותחזוקה תקופתיים. כאשר אתה משתמש בדילדו, יש להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים על מנת להבטיח חווית שימוש נעימה ולשמור על יכולת החדירה הטבעית של הדילדו. ניתן למצוא חומרי סיכה מתאימים בחנויות סקס או באינטרנט.

לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים פושרים ולהשתמש במעט סבון עדין או בחומר ניקוי מיוחד המיועד לציוד סקסואלי. יש לנקות בקפידה את כל השטחים של הדילדו, כולל החלקים הפנימיים והחיצוניים. יש להימנע משימוש בחומרים מכובדים או מגרסאות חומרי ניקוי פועלים. לאחר מכן, יש לשטוף היטב את הדילדו במים נוספים על מנת להוסיף לו מרקם נעים ולהבטיח שאין שאריות של חומרי ניקוי.

לאחר הניקוי, יש להניח את הדילדו על מגש יבש או על מגבת נקייה עד שיתייבש לחלוטין. חשוב לוודא שאין לכלוך או לרטיבות מתוך הדילדו כדי למנוע ריחות לא נעימים או גידול מיקרואורגניזמים. יש לשמור את הדילדו במקום יבש וקריר ולהימנע מאורך ישיר של קרני הדילדו על משטחים סוחפים כמו עץ או סיליקון.

אם יש צורך לשמור את הדילדו יחד עם ציוד סקסואלי אחר, יש להבדיל בין החפצים על ידי שימוש בתיק או בשקית נפרדת. חשוב לא לשים את הדילדו לצורך ארוחה עם חפצים חדים או סכינים שעלולים לגרום לפגיעה בחומר הפלסטיק.

בסופו של יום, תחזוקה וניקוי נכון של הדילדו יבטיחו שתהיה לך חווית שימוש מהנה ובטוחה על פני זמן רב. כמו כן, הדילדו ישמור על מראהו ותכונותיו ויאריך את חייו השימושיים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו 28 ס"מ ריאליסטי קודח מבית XR Brands”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן