מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:TPE שכבה כפולה

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:17 ס"מ

אורך כולל:22.6 ס"מ

אביזר:דילדו סייבר סקין TPE שכבה כפולה נצמד

מותג:IntoYou

249.00

דילדו פרימיום ריאליסטי סייבר סקין צבע גוף מבית IntoYou הספרדית.

תיאור

דילדו ריאליסטי סייבר סקין באורך של כ-23 ס"מ הוא חלק מסדרת הדילדואים המצליחה של חברת אביזרי המין IntoYou. הדילדו עשוי מחומר TPE המעניק לו מראה ומגע דומים לאיבר מין גברי. אורך החדירה של הדילדו הוא כ-17 ס"מ וקוטרו הוא 4 ס"מ, מה שמאפשר חדירה של איבר יחסית גדול מאיבר של גבר. הדילדו מגיע עם בסיס וואקום חזק המאפשר חיבור נוח למגוון משטחים ומתאים לרוב סוגי הסטרפאונים הקיימים.

לגבי אחזקה ושימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהתחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים וסבון או בחומר ניקוי מתאים ולהשאירו להתייבש לפני שמירתו באריזה.

בנוסף, כדי לשמור על איכות הדילדו ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ להתוודע ולהקפיד על הנחיות האחזקה הבאות:

  1. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו במים פושרים וסבון עד להסרת כל עקבות החומרים השומשו במהלך השימוש. יש להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים שעשויים לפגוע בחומרי הבנייה של הדילדו.
  2. לאחר השטיפה, יש לשטוף היטב את הדילדו ולוודא שאין עליו שום סימני שומן או לכלוך. ניתן להשתמש במגבת יבשה או מטלית רכה למגע עדין.
  3. יש להשקות את הדילדו באבקת טלק או אבקת תיבול מיוחדת לדילדואים לקבלת מראה ומגע איכותיים יותר.
  4. במידה ויש פגיעה או קרע בחומר הדילדו, מומלץ להחליף את המוצר כדי למנוע פגיעה בבריאות המשתמש.

 

על מנת ליהנות מחווית השימוש הטובה ביותר ולהבטיח בטיחות מרבית, מומלץ לעקוב אחר ההנחיות האלו ולשמור על הדילדו באופן תקין ומדויק.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו 22.6 ס"מ סייבר סקין איכותי מבית IntoYou”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן