מידע נוסף

חברה:All Black

אביזר:דילדו ריאליסטי שחור

אורך כולל:כ- 24 ס"מ

אורך חדירה:כ-22.5 ס"מ

קוטר מירבי:כ- 5 ס"מ

משקל:כ-430 גרם

עשוי מ:PVC רך

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

239.00

דילדו טיל שחור באורך של 24 ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו הבלגית לגבר All Black.

תיאור

דילדו PVC מקולקציית חברת All Black הוא כלי גדול באורך של כ-24 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-5 ס"מ. הדילדו מעוצב בצורת טיל להחדרה ישרה וחלקה ומציע מרקם חלק ונעים. הוא מתאים במיוחד לגברים שכבר התנסו בצעצועי מין ומעוניינים להתקדם עוד שלב. לדילדו הזה יש שימושים רבים, הן כגבר באופן אנאלי והן כאישה כהחדרה לנרתיק אם היא חפצה בכך.

לשמירה על הדילדו ושימוש נוח ונעים, ישנם כמה המלצות לאחזקה ושימוש:
1) ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון על מנת להגביר את ההנאה בזמן השימוש.
2) לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

בפאן סקס תמצאו כל מוצרי חברת All Black הבלגית, בכל הגדלים והצורות הזמינות. אנו מציעים את המגוון השחור המגוון ביותר של מוצרי החברה, המותאמים לכל קהל יעד. כל מוצרי החברה עשויים מחומרים רכים ונטולי פתאלטיים היפואלרגניים, מה שהופך אותם למושלמים לשימוש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו טיל שחור באורך של כ- 24 ס"מ All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן