בקבוק שמפניה אנאלי ארוך שחור באורך של כ- 34.5 ס"מ להחדרה אנאלית All Black

מידע נוסף

משקל:כ-1612 גרם

אורך כולל:כ- 34.5 ס"מ

אביזר:דילדו ריאליסטי שחור

חברה:All Black

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC רך

קוטר מירבי:כ- 9 ס"מ

530.00

בקבוק אנאלי שחור באורך של 34.5 ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו הבלגית לגבר All Black.

תיאור

דילדו ויניל אנאלי מקולקציית חברת All Black הוא צעצוע מין בעל אורך של כ-34 ס"מ וקוטר מקסימלי של כ-11 ס"מ. הדילדו מעוצב בצורת בקבוק ישרה ומתאים לשימוש כצעצוע מין עבור גברים ונשים. הוא מתאים לשימוש כצעצוע סולו או זוגי, ומספק נאמנות רבה בעבודה התוך כדי שמירה על חומרי סיכה נטולי פתאלטיים היפואלרגניים.

הדילדו מגיע עם הוראות שימוש פשוטות. ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון כדי להגביר את ההנאה בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

בנוסף, אנחנו מציעים מגוון מוצרים נוספים מחברת ALL-BLACK הבלגית. כל המוצרים עשויים מחומרים רכים המשולבים בחומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים, ומתאימים לכל קהל יעד. כך שאתם מוזמנים לשחרר את הדמיון שלכם ולגלות את המגוון המרהיב של מוצרי החברה.
דילדו ויניל אנאלי מקולקציית חברת All Black הוא צעצוע מין מרהיב ומרשים. באורך של כ-34 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-11 ס"מ, הדילדו מעניק חווית הנאה מרובה ומרגשת. הצורה הייחודית שלו, דמות בקבוק ישר, מושכת את העין ומעניקה כאב ותענוג במתכונת אחת.

הדילדו אידיאלי לגברים שרוצים להתקדם ולהרגיש חוויות חדשות ומרעננות בחיי המין שלהם. הוא מתאים גם לנשים שרוצות להתרגש ולהתענג בזמן החדרה. עם הדילדו הזה, אתה יכול ליהנות מגיוס רב של השקעה וליהנות מכל רגע של השימוש.

לשימוש המרבי והנוח, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון. כאשר השימוש נגמר, יש לנקות את הדילדו בעדינות עם מגבון רטוב וסבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין.

באתר שלנו תוכלו למצוא את כל מוצרי החברה All Black הבלגית. תפשטו את הדמיון ותחדשו את החיים המיניים שלכם עם גרסה השחורה המגוונת ביותר של מוצרי החברה. כל מוצרי החברה עשויים מחומרים רכים המשולבים בחומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים המושלמים לכל קהל יעד.

הזמינו עכשיו את הדילדו המרהיב הזה ותחוו חוויה מינית שלא תשכחו!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בקבוק שמפניה אנאלי ארוך שחור באורך של כ- 34.5 ס"מ להחדרה אנאלית All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן