מידע נוסף

אביזר:בגד גוף סקסי מבית Obsessive

מידה: s/m או l/xl

צבע: שחור

220.00

שילוב מדליק ומטריף של גרביון וגופיה, מיוצר בטכנולוגית ייחודית ללא תפר – להתאמת גוף מושלמת ולנוחות מרבית.

תיאור

בגד גוף חצאית מבד דמוי עור ושיפון הוא בחירה מושלמת לכל אירוע או מסיבה שאת רוצה להראות בו נועזה, אלגנטית וסקסית.

הבגד משולב מבד דמוי עור קל עדין ובמראה רטוב ובד שיפון שקוף, המעניקים לו מראה מחאה ומחטב. בנוסף, הבד רך ונעים מאוד ללבישה, מאפשר לך להרגיש נוחה ומותאמת לגוף.

הבגד עשוי מ-90% פוליאסטר ו-10% אלסטן, המבטיחים לך רמה גבוהה של איכות ועמידות.

בגד גוף חצאית מבד דמוי עור ושיפון הוא הבחירה המושלמת עבורך אם את רוצה להעניק לעצמך מראה מרהיב ומרשים.
בגד הגוף החצאית מבד דמוי עור ושיפון הוא בחירה מושלמת לנשים שרוצות להראות נועזות, אלגנטיות וסקסיות. הבגד משלב בין מבד דמוי עור קל ועדין לבין בד שיפון שקוף, ומגיע עם גזרה מחטבת ומחאה שמעניקה מראה מדהים.

הבד הרך והנעים מאוד ללבישה מבטיח נוחות מרבית לאורך כל היום. הבגד עשוי מ-90% פוליאסטר ו-10% אלסטן, המאפשרים לו להתאים בצורה מושלמת לגוף ולסגנון האישי שלך.

הבגד הגוף החצאית מבד דמוי עור ושיפון הוא הבחירה המושלמת לכל אירוע מיוחד או לערב מרגש. הוא משלב בין הפריטים המעניינים ביותר בטרנדים האופנתיים ומציע מראה ייחודי ומרהיב. הבגד מתאים לשימושים מגוונים וניתן לשדרג אותו בעזרת אביזרים ותכשיטים מתאימים.

אז אם את רוצה להתחיל או להמשיך במסע האופנתי שלך, תכניסי את הבגד הגוף החצאית מבד דמוי עור ושיפון לארון שלך וקבלי המון מחמאות והצצות תשוקה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “גרביון גוף שחור Bodystocking מבית Obsessive”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן