ג'ל סיכה מתחמם מתלקק בטעם פינה קולדה Perfect Glide להיט בישראל !!!

מידע נוסף

כמות:130 גרם

תכשיר:ג'ל סיכה מתחמם מתלקק בטעם פינה קולדה

מותג:Perfect glide

49.00

ג’ל סיכה איכותי מתחמם על בסיס מים בטעם פינה קולדה שייעשה פלאים בחדר המיטות.

תיאור

ג'ל סיכה מתחמם על בסיס מים בטעם פינה קולדה הוא להיט בישראל! המוצר המדהים הזה מיועד לזוגות המעוניינים ליהנות יותר מחווית המין האוראלית. בעזרת פורמולה ייחודית, הג'ל מתחמם בעדינות בעת נשיפה קלה על החומר. עליכם רק למרוח מעט על האיזור הרצוי ולנשוף עליו כדי להעניק לו חום נוסף. הג'ל נוח לשימוש, קל לשטיפה, אינו משאיר כתמים ובטוח לשימוש עם קונדום. המוצר כמובן עומד בכל תקני הבריאות ומותר לשימוש על פי המשרד הבריאות הישראלי.

בקיצור, אם אתם מחפשים לשדרג את החוויה המינית שלכם וליהנות מחום נעים, אל תחמיצו את הג'ל המתחמם הזה!
כתוב את המאמר כדי לכלול את המידע הבא:

"ג'ל סיכה מתחמם על בסיס מים בטעם פינה קולדה הוא הלהיט החדש בישראל! מוצר חדשני וייחודי שמיועד לזוגות המעוניינים לשדרג את חוויתם בעת קיום מין אוראלי. הג'ל מגיע בפורמולה מיוחדת שמאפשרת לו להתחמם בעדינות ובמהירות בעת נשיפה קלה על החומר. פשוט מרחו מעט על האיזור שברצונכם לגרות ונשפו עליו – והתחממות מיידית!

הג'ל סיכה הוא לא רק פשוט לשימוש, אלא גם נוח לשטיפה ואינו משאיר כתמים. והכי חשוב – הוא בטוח לשימוש עם קונדום, כך שניתן להתענג על החוויה המשופרת גם בתנאים סופר סופר בטוחים.

וזה לא רק אנחנו אומרים – הג'ל סיכה זכה לאישור משרד הבריאות הישראלי! כלומר, המוצר עומד בכל התקנים והסטנדרטים הבריאותיים המחמירים של מדינת ישראל.

אם אתם מעוניינים לשדרג את חווית המין האוראלית שלכם ולחמם את האווירה בחדר המיטות, אז הג'ל סיכה בטעם פינה קולדה הוא המוצר בשבילכם. כדאי לנסות ולהיכנס לרוגע החדש בשילוב של חומר וטעם מעודן.

אל תחמיצו על ההזדמנות להיות בפנים של הרעש החם בישראל! משתמשים מרוצים מתחילים להמליץ ולשתף את החוויה היחודית שלהם. קבלו גם אתם את ההחלטה הנכונה והתחילו ליהנות עוד היום!"

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ג'ל סיכה מתחמם מתלקק בטעם פינה קולדה Perfect Glide להיט בישראל !!!”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן