299.00

בושם ייחודי לגבר המכיל פירומונים המעוררים את תחושת החשק והמשיכה לנשים של המותג Eye Of Love.

המלאי אזל

תיאור

בושם תוצרת צרפת בעל ניחוח עדין ונעים של דבש, יסמין, וניל והדרים. הבושם של Eye of Love מגיע באריזה מהודרת ומומלץ כמתנה ייחודית לגבר. הוראות השימוש הן להתיז 1-2 מתחת לצוואר באזור בית השחי.
הבושם Eye of Love הוא בושם תוצרת צרפת המציע ניחוח עדין ונעים המשלב תווים של דבש, יסמין, וניל והדרים. אך מה שהופך את הבושם הזה למיוחד הוא הפירומונים המעוררים שבתוכו. הפירומונים הם חומרים כימיים המשפיעים על ההתרגשות והתחושות שלנו, ובמקרה של הבושם Eye of Love, הם מעוצבים במיוחד כדי לעורר תחושת חשק ומשיכה בנשים.

הבושם מגיע באריזה מהודרת ומומלץ במיוחד כמתנה ייחודית לגבר. המוצר עוצב עם ייחודיות וסגנון, המתאימים לגברים שרוצים להוסיף קסם ומשיכה לסביבתם. כל גבר רוצה להרגיש ולהראות טוב, והבושם הזה יכול לעזור לו להשיג את זה.

לשימוש הבושם יש הוראות פשוטות. מומלץ להתיז 1-2 פעמים מתחת לצוואר, באזור בית השחי. הבושם יספג בעור וישאיר ניחוח עדין ומפתה שיישאר במשך זמן רב. כל גבר יכול למצוא את השימוש המתאים לו וליהנות מהיתרונות של הבושם Eye of Love.

אז אם אתה מחפש מתנה ייחודית לגבר שאתה אוהב או שאתה רוצה לתת לעצמך טיפ הבריחה חדש ומרענן, הבושם Eye of Love הוא בדיוק מה שאתה צריך. נסה אותו ותהנה מניחוח מפתה ומשיכה שימלא את חייך באור חדש.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בושם לגבר בעל פירומונים לפיתוי נשים Eye Of Love”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן