מידע נוסף

מותג:Obsessive

אביזר:בגד סקסי סקסית מבית Obsessive

מידה: l/xl , xxl

צבע: שחור

199.00

בגד סקסי ונועז להתאמת גוף מושלמת ולנוחות מרבית.

תיאור

בגד מיני נועז מבד פוליאסטר גמיש הוא הבחירה המושלמת למראה נועז, אלגנטי וסקסי. הבגד עשוי מבד דמוי עור קל עדין ומעניק מראה רטוב מרהיב. הגזרה המחמיאה והמחטבת של הבגד מוסיפה חן ומותאמת לכל גוף. בנוסף, הבד הרך והנעים מאוד ללבישה יעניק תחושת נוחות וגמישות. הבגד מורכב מ-90% פוליאסטר ו-10% אלסטן. תהני ממראה מושלם ומרהיב עם בגד המיני הזה.
גזרת הבגד מיני הנועז מבד הפוליאסטר הגמיש מעניקה לו מראה מדהים שמשלב בתוכו את האלגנטיות והסקסיות. בעל גזרה מחמיאה ומחטבת שמוסיפה לך ביטחון ויופי. הבד הרך והנעים מאוד ללבישה מאפשר לך להרגיש נוחה ומרגישה על עורך כמו רכות אורגנית. הבד הדמוי עור קל ועדין, ובמראה רטוב מקנה לך את המראה המדהים שתמיד רצית. מומלץ לשטוף את הבגד במים קרים ולהימנע מכיבוס מכונה. הרכב הבד מורכב מ-90% פוליאסטר ו-10% אלסטן, ובזכותו הבגד מתאים לכל סוגי הגוף ומתאים למגוון אירועים והזדמנויות. לראשונה תוכלי להרגיש נועזה, אלגנטית וסקסית בו זמנית!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בגד גוף נועז וסקסי Obsessive”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן